ESPECIALISTAS EN LA FABRICACIÓN Y DISTRIBUCIÓN DE ARTÍCULOS PARA PANADERÍAS Y PASTELERÍAS.

ESPECIALISTES EN LA FABRICACIÓ I DISTRIBUCIÓ D'ARTICLES PER A FLEQUES I PASTISSERIES.



lunes, 23 de enero de 2012

NUESTRAS REFORMAS - LES NOSTRES REFORMES

Servi Forners, S.L. también puede proyectarle la reforma o decoración de su establecimiento de panadería, pastelería u obrador, combinando las más modernas tendencias del sector con el espacio a reformar y, por supuesto, teniendo siempre en cuenta su propio criterio decorativo. Algunos de nuestros mejores clientes ya han confiado en nosotros para dar un cambio a su negocio y éstas son algunas pequeñas muestras de cómo hemos puesto a su servicio todo nuestro esfuerzo y experiencia:

Servi Forners, S.L. també pot projectar-li la reforma o decoració del seu establiment de fleca, pastisseria o obrador, tot combinant les més modernes tendències del sector amb l'espai a reformar i, per suposat, tenint sempre en compte el seu propi criteri decoratiu. Alguns dels nostres millors clients ja han confiat en nosaltres per fer un canvi al seu negoci i aquestes són algunes petites mostres de com hem posat al seu servei tot el nostre esforç i experiència:


Detalle de puerta de entrada fabricada en madera maciza de roble barnizada al natural, respetando línea arquitectónica de la fachada:
Detall de porta d'entrada fabricada en fusta massissa de roure envernissada al natural, respectant línia arquitectònica de la façana:



***********************************************

Detalle de puerta de entrada de madera maciza de roble teñida y barnizada en color wengué:
Detall de porta d'entrada de fusta massissa de roure tenyida i envernissada en color wengué:

 


***********************************************

Vista exterior (frontal y angular) de diversos tipos de mostradores:
Vista exterior (frontal i angular) de diversos tipus de taulells:






***********************************************

Vista posterior de diversos tipos de mostradores y de muebles trasmostradores:
Vista posterior de diversos tipus de taulells i de mobles trasmostradores:




***********************************************

Diferentes tipos de estanterías ubicadas en la parte posterior de los mostradores de venta: clásicas (para la colocación de expositores de mimbre), ciegas, abiertas, de celosía, minimalistas...
Diferents tipus de prestatgeries ubicades a la part posterior dels taulells de venda: clàssiques (per a la col · locació d'expositors de vímet), cegues, obertes, de gelosia, minimalistes ...









***********************************************

Vitrinas para la exposición de producto instaladas sobre los mostradores de venta:
Vitrines per l'exposició de producte instal · lades sobre els taulells de venda:





***********************************************

Área de degustación ubicada frente la pared del local y formada por barra fabricada en madera maciza de roble barnizada al natural y taburetes altos:
Àrea de degustació ubicada front la paret del local i formada per barra fabricada en fusta massissa de roure envernissada al natural i tamborets alts:



***********************************************

Área de degustación formada por mesas y taburetes bajos fabricados en madera maciza de roble teñida y barnizada en color wengué. Al fondo, mueble cafetera fabricado en melamina color blanco con bandejas de menaje fabricadas en madera maciza de roble barnizada al natural:
Àrea de degustació formada per taules i tamborets baixos fabricats en fusta massissa de roure tenyida i envernissada en color wengué. Al fons, moble cafetera fabricat en melamina de color blanc amb safates de parament fabricades en fusta massissa de roure envernissada al natural:


No hay comentarios.:

Publicar un comentario